آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر

ولادت حضرت معصومه (س) رو تبریک میگم!  

ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای

نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد

میلادحضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش مبارکباد . 

  

 

و اما... 

روز دختر رو به همه دختر خانوما تبریک میگم! 

 

 

روز عزیزای دل باباها،ناموس داداشا،هووی مامانا،جیگر بچه محل ها،عامل انحراف پسرای دانشگاه،دخی منگولا،جینگول مینگولا، روزدختر مبارک.  

فجررررررررر

۶تا گل فجر رو داشتیییییییییییییییییی

 

(هماهنگ با تیم آرسنال)

 

آخه همینه که میگم نه استقلال نه پرسپولیس جدول پایین روداشته باشین جاشون رو می بینین 

چه عکسایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

فقط برو توادامه مطلب... 

 

   

ادامه مطلب ...

جریان چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم چرا وبلاگم اینجوری شده بعضی از عکساشم تبدیل شده به عکس پرشین بلاگ  

اصلا این تبلیغاتا چیه که سر خود اومده بالای وبم   

دارم قاطی میکنماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

وقتیم قاطی کنم  چند نفر تلفات میدم ! 

 اگه کسی میدونه بهم بگه  

کدومشو دوست داری برات بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کدومشو دوست داری برات بگیرم؟؟؟  

 

 

بقیه اش توی ادامه مطلبه...

ادامه مطلب ...

طنز(2)

 

بنی آدم ابزار یکدیگرند / در اسگل کردن ز هم برترند

چو عضوی به درد اورد روزگار /  دگر عضوها را خنده و هار هار . . .

شاعر معاصر

.

.

.

طرز تهیه کوکو سبزی

گردن خود را مقادیری کج می نمایید

با نگاه گربه شرک وار به خواهر خود مینگرید و میگویید دلم کوکو سبزی میخواد!

یه ساعت بعد حاضر و محیاست !

نوش جان

.

.

.

یک مرد مجرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمی کنه

میره ۲۰۱۲ PES بازی می کنه !

زن واسه هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه

خریـــــــــد میکنه !!! D: 

 

 بقیه اش توی ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

داستان ترسناک نیمه شب در جنگل مه آلود

داستان ترسناک نیمه شب در جنگل مه آلود  

 

 

دوستی تعریف میکرد که یک شب موقع برگشتن از ده پدریش تو شمال طرف اردبیل، جای اینکه از جاده اصلی بیاد یاد باباش افتاده که می‌گفت : جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد میشه!
اینطوری تعریف میکرد:
من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی.
۲۰ کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هرکاری کردم روشن نمیشد.
وسط جنگل، داره شب میشه، نم بارون هم گرفت.
اومدم بیرون یکمی با موتور ور رفتم، دیدم نه میبینم نه از موتور ماشین سر در میارم!!
راه افتادم تو دل جنگل، راست جاده خاکی رو گرفتم و مسیرم رو ادامه دادم.
 
ادامه داستان رو حتما دنبال کنین …..

ادامه مطلب ...

یه مدت نبودم...

سللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم! 

یه مدت نبودم حالا که اومدم میخواستم یه چیزایی بگم : 

اول اینکه عید فطر رو به همه تبریک میگم! 

راستی بازی دیروز رو دیدیدن خیلی بد بود  به نظر من که   

  

نه استقلال  نه پرسپولیس 

 

 

فقط بارسلونا  

 

 

دیدین چه طوری زدن دروازه رئال رو ترکوندن؟  

 

البته با اینکه خیلی طبیعیه که از رئال ببریم