آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

دیکشنری۲

دیکشنری فارسی به فارسی! (طنز بی نمک )

 

دیکشنری فارسی به فارسی! (طنز) 

دبستان: روزهای خوش نوجوانی، مشق شب، فلک معلم، شلنگ ناظم.

کشمش: انگوری که خود را ساعت ها زیر آفتاب برنزه کرده است.

هالک شگفت انگیز: بر و بچه های بدنساز، پس از پایان تمرین، چنین تصوری از هیکل خود دارند.

گیاهخواری: طریقه ای از زندگی که قدیما، شکارچیان دست و پا چلفتی اختراع کرده بودند.

بزرگسال: فردی که از سن رشد طولی گذشته و مشغول رشد عرضی است.

دانشگاه: یک دوره چهارساله که ... چیز بیشتری یادم نمی آید. 

بقیه اش توی ادامه مطلبه...

ادامه مطلب ...

واژه های باران

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
 مثل آسمانی که امشب می بارد....
 و اینک باران
 بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
 و چشمانم را نوازش می دهد
 تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

بدون شرح

 

 

نظر یادتون نره...

خلیج فارس

 

 

 

 

نظر یادتون نره... 

به این میگن آب زیر کاه!!!

به این میگن آب زیر کاه !!! 

 

 

حال کردین؟!  

   

 

نظر یادتون نره...

منبع : بچه های هوشبری ۹۰جهرم

هیچ وقت خودکارت روگم نکن!!!!!!!!!!!

هیچ وقت خودکارتو گم نکن وگرنه میمیری 

 

 

خودکارتو گم کنی= خودکار نداری
خودکار نداشته باشی= جزوه نداری
جزوه نداشته باشی= درس نمی خونی
درس نخونی= پاس نمیشی
پاس نشی= مدرک نمی گیری
مدرک نگیری= کار گیرت نمیاد
کار نداشته باشی= پول نداری
پول نداشته باشی= غذا نداری
غذا نداشته باشی= لاغر مردنی میشی
لاغر مردنی بشی= زشت میشی
زشت بشی= عاشقت نمیشن
عاشقت نشن= ازدواج نمیکنی
ازداج نکنی= بچه نداری
بچه نداشته باشی= تنهایی
تنها باشی= افسرده میشی
افسرده بشی= مریض میشی
مریض بشی = میمیری
.
.
.

.

.

پس حواست باشه خودکارتو گم نکن وگرنه میمیری...!!!! 

امتحان فارسی!!!!!!!

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای امروزامتحان فارسی داشتیم نکته قابل ذکرهم اینه که ما قبلا با این معلمه نداشتیم !

یعنی نمیدونید چقد سخت بود دود بود که از کله همه میرفت بالا!من نمیدونم این سوالا رو ازکجا اورده بود این شعرا رو هیچکی تا حالا تو عمرش ندیده بود! من نمیدون چطورمیشه نمره گرفت؟ 

قاطی کردم

تو به من خندیدی!

شعرتو به من خندیدی !

 

*تو به من خندیدی و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز،
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت


 " جواب زیبای فروغ فرخ زاد به حمید مصدق"

من به تو خندیدم
چون که می دانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی
پدرم از پی تو تند دوید
و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه
پدر پیر من است
من به تو خندیدم
تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و
سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک
دل من گفت: برو
چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ...
و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام
حیرت و بغض تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت

ولادت امام رضا (ع)

ولادت امام رضا (ع) رو تبریک میگم!!!