آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

والیبالیستای خوبمون(3)

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بازم باران خانوم با یه پست والیبالی اوووووووووووووووووووووووووووومد(خیلی دیگه ارادت)

یه عالمه عکس براتون توی ادامه مطلب گذاشتم

الانم اعصابم داغونه وینستون لایتم کو؟

موشول اینادارن میان 

بلکم وایتم کو....... اه چی داشتم میگفتم واقعا اعصابم داره خوردمیشه ها دوستان بلاگفایی عنایت بفرمایین بلاگفا قاطی کرده منم تو هروبی میرم کد امنیتی نظرات رونمیاره البته یکی دوباری اورد شکل کده  تغییرکرده بوداحتمالابه همین دلیل ینی چشم و هم چشمی کردن با بلاگ اسکای مدل کدشوتغییرداده!خخخخ!  

 

  

ادامه مطلب ...

نامه شایان کوچولو به پریسا

سلام

این نامه شایان به پریساست

نظر یادتون نره

درمورداینکه پست های والیبالی تاچه اندازه خوب بودن هم بنویسید!

حالااین نامه رونخونین این سوالو که  یادتون بره!

یادتون نرهااااااااااااااااااااااااااااااااااا!




اون موردی که گفتم یادتون نره


طنز(9)


فک و فامیله داریم, استاتوس جدید فک و فامیله داریم, اس ام اس خانوادگی, اسمس خانوادگی, پیامک خانوادگی

سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدمتتون عرض کنم که چن تا پست قبلی والیبالی بود گفتم شایدخسته شدین 

این گذاشتم یه کم روحتون شادشه

دیگه اینکه البته بازم پست والیبالی داریم

خدمت انور با سعادتون (مثل یکی ازمعلماحرف زدم) بگم که بر مقتدرانه 3هیچ ایران مقابل آلمان روتبریک میگم 

انشاله امشبم موفق بشن

.

.

.

.

داداش دوستم رفته مسافرت ماشینشو یه هفته داده دست دوستم باشه اونوقت داداشِ منم وقتی میره بیرون شلوارَکِشو قایم میکنه نکنه من بپوشمش !
از داداش هم شانس نیاوردیم …


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

بابام دو هفته س تا میرم پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره چُرت می زنه ؟
دیشب بهش میگم این کارا واسه چیه ؟؟؟
میگه تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

یه روز دوست داداشم زنگ زد خونمون مامانم گوشیو برداشت ، یارو گفت : آقا حامد هستن ؟ مامانم گفت : نخیر ، دستشویی تشریف دارن !!!
یه همچین مامانی دارم من ؛ پسرشو تحویل میگیره در حد لالیگا !


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

یه بار زنگ درو زدن منم رفتم جلوی در گفتم بفرمایید ! طرف گفت با داداشتون کار دارم …
منم گفتم یه لحظه گوشی !
اصن یه وضی بخدا !

ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

ﺍﺯ خواهرزادم پرسیدم دایی جون ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻩ ﯾﺎ ﭘﻮﻝ ﯾﺎ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ ؟
ﮔﻔﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻮ ﮐﻪ هیچکدومو ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﺩﺍﺭﻩ ؟؟؟
من :|
پول :))
قیافه :))
خوشتیپی =))
آنتونیو باندراس :|

ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

داداشم زد شیشه ادکلونو شیکوند ، با عجله میگه زود باش چند تا لباس بیار بکشیم روش حیفه !
تو کف مدیریت بحرانشم …


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

دیروز دراز کشیده بودم داشتم چنتا تمرین حل میکردم …
بابام اومده منو دیده محکم گرفته منو که نتونم تکون بخورم بعد بلند بلند میگه : خانوم پاشو بیا اون دوربین عکاسی رو هم بیار یه صحنه ی نادر پیش اومده !
مامانم دوربینو آورده بابام یه عکس ازم گرفته میگه این صحنه هر صدسال یه بار پیش میاد!!! اگه این عکسو بذارم اینترنت معروف ترین آدم دنیا میشم …
آیا من سر راهیم ؟؟؟
آیا فک و فامیله داریم ؟؟؟
آیا این داستان واقعی است ؟؟؟


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

دیشب مهمون داشتیم خواهر کوچیکم داشت چایی تعارف میکرد ، به زن عموی بابام که رسید به خواهرم گفت : الهی پیر شی ؛ آبجیه منم که معنیه این حرفو نمیفهمید گفت الهی خودت بمیری …
تا نیم ساعتم رفت تو اتاقش گریه کرد !


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

داداشم میگه وقتی موهاتو سیخ سیخی میکنی شبیه فرچه توالت میشی !


ـــــــــــــــــــــــjoknazـــــــــــــــــــــــ

دوستم وکیله یه روز رفته دادگاه واسه کار اداری ، سر و کارش افتاده به یه مرد جدی و بداخلاق !
یارو گفته مثل اینکه تا به حال منو ندیدید؟ دوستم هول کرده گفته خیر ، زیارت نداشتیم سعادت کنیم شمارو !



والیبالیستای خوبمون(2)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

خدمتتون عرض کنم چون بعضی از دوستان با والیبالیستامون آشنا نیستن من اسامی و عکسای یه سری شون که معروف تر از بقیه هستن رو توی ادامه مطلبه گذاشتم حتما برید ببینید

راستی فردا هم جلوی آلمان بازی دارن 

امیدوارم موفق باشن

دیگه اینکه بازم پست دارم ولی اینو گفتم مهم تره اول بذارم 

ادامه مطلب ...

رمضان الکریم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

حال شما چطوره؟احوال شما چطوره؟

اول از همه



حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.





دیگه اینکه خدمتتون عرض کنم که حتما باید بگم 


ایشاله دندون درد بگیرید اگه بیاین تو وبم و نظز نذارین؟!؟


خیلی دیگه خشن




دیگه اینکه  قالب وبم رو عوض کردم


نظرتووووووووووووووووووووووووووون چیه؟


و اینکه آهنگشو هم عوض کردم و موزیک بی کلام گذاشتم 

بازم نظرتون رو میخوام بدونم؟!

حتما باید بگین وگرنه من میدونم و شما!


اگر هم خوشتون نیومد بگین چی بگذارم


باید مژده از پست جدید راجب والیبال بدم


دیگه اینکه خدمت همه دوستانی که عکسای وبمو توی وبلاگشون کپی میکنن باید بگم دیگه اینکار رو نکنن که وگرنه قابل بخشش نیست


فعلا خدانگهدارتون


طنز(8)


سلااااااااااااااااااام


با همتون خیلی قهرم چون که خیلی بی معرفتین

دوم اینکه میخاستم بگم یه سوتی بزرگ دادم و والیبالی ها دم نزدن

توی پست قبلی نوشته بودم نادی از والیبال خداحافظی کرددرصورتی که اینطورنیست

خخخخخخ


- اینقدر که ما لگد به بخت خودمون زدیم بروسلی به حریفاش نزد.



- سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی می کنی آخرش نصف صفحه هم پر نمی شه بعد یه نفر بلند می شه می گه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم. اون لحظه می خوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش!



- حالا چرا تخم مرغ گندیده بوی گلابی میده؟




- امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان
یه ۱۰ هزار تومنی داد!
سه تا پنج هزار تومنی داد!
پنج تا دو هزار تومنی داد! پونزده تا هزاری!
یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت، نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!
طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد!


- نمونه سوال های رایج توی همه خونه ها:
این تلویزیون بی صاحاب واسه کی روشنه؟
کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته؟
کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده؟
کی غذای منو خورده؟


- شش ماه به دوستت مهربونی می کنی، خوبی باهاش، هر کاری میگه می کنی که بفهمونی دوستش داری… دو روز که اعصاب نداری، میگه: حالا شناختمت



- اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ می خونم خواننده اشتباه میخونه!دقت کردین!؟



- دقت کردین اگه انگشتت با تبر قطع شه، دردش کمتره تا اینکه با کاغذ بریده بشه؟! دقت کردین؟

- دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو! دقت کردین!؟



- وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!



احتمالا تا الان رفتین تو پست قبلی ببینین اونو نوشته بودم یانه

ولی من ازشما زرنگ ترم 

کلاه گشاد سرتونرفت

پاکش کردم

خخخخخ

نظر یادتون نرررررررررررررررره

والیبالیستای خوبمون

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

همون طور که قراربود من بایدبه بحث والیبال بپردازم!

خیلی دیگه ادبیات!

البته سراغ فوتبال هم میریم!ولی بعدا!



همون طور که میدونید چن روز پیش والیبالی هامون دومین بازیشونو هم جلو ایتایایی ها کردن


به نظر من که خیلی خوب بازی کردن و خیلی زحمت کشیدن و دمشون گرم 


ولی این داور نامرد توی ست پنجم درحالی که ایران میتونست ببره دوتاخطا به بد ترین شکل ممکن گرفت


ولی خوب بازم من که یادم میاد قبل از این بازی هامیگفتن ایران دو تا تک امتیاز ینی دو امتیاز از این دو بازی بگیره خیلی خوبه ولی خدا رو شکر 4 امتیاز گرفتن و ایتالیا تونست فقط 2 امتیاز بگیره


اونم اگه نامردی های این دو داور توی این دوتا بازی نبود معلوم نبود چی میشد 


ولی خوب بالاخره از نظر امتیاز ما برررررررررررردیم


بعدشم که طبق معمول ترانه برطبل شادانه بکوب پخش شد اساسا با این که قدیمیه ولی یه حس عجیبی داره


الانم یه سری عکس و مطلب از  والیبالیستای خوبمون گذاشتم


جالبه حتما ببینید



برید تو ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

من ومطالب زیادی که بایدبگم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستان!

باران وارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد میشود!

حالتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول که باید عذرخواهی کنم به خاطرغیبتم!  

ولی بایدبگم که  باکلی حرف اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم!



اول اینکه اعیادشعبانیه و رجبیه روتبررررررررررررررریک ویژه میگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




نیمه شعبان رو هم به طورخیلی ویژه تبریک میگم



دیگه اینکه اتفاق مهمی که توی این مدت افتاد این بود 



تولدتولدتولدت مباررررررررررررررک


 

خخخخخخ البته تولد خودم نیست! تولد وبلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااگمه! وبلاگ منم بزرگ شد!!!!!!!!!!


اینم کیک تولد




هپی برس دی تو یوووووووووووووووووووووووووووووو




دیگه اینکه توی این مدت اتفاقات خوب خوب دیگه ای هم افتاد




ازجمله راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی که تبریک میگم!



دستشون دردنکنه  البته بایدبگیم پاشون دردنکنه 




مخصوصا رضا قوچان نژاد





خخخ قیافه اینو



دیگه اینکه تا ازبحث ورزش خارج نشدیم بگم 


دست والیبالیست های گلمون دردنکنه


از موسوی و معروف و محمودی وغفور وتشکری و غلامی و ظریف و مهدوی و مباشریوفیاضی وداوودی وزرینی گرفته تا قائمی که نتونست بیاد ایتالیا 


امیدوارم که هرچه زودتربهبودیش رو پیداکنه چون واقعا زحمت کشید


البته همشووووووووووووووووووون زحمت کشیدن


مخصوصا موسوی و معروف!


وغفور توی لحظه های آخر!






خبرگزاری فارس: موسوی: برای شاد کردن دل مردم ایران وارد زمین شدیم/ از پیش‌ بازنده نبودیم



یادون نره براشون دعا کنید که توی مسابقات بعدی ببرن


من توی مطلب های دیگه به این بحث بیشترمی پردازم


دیگه اینکه آهنگ وبموعوض کردم بگین نظرتون چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    


دیگه اینکه بایدبگم تا باشه از این پستا باشه که همش توش خبرخوب خوب باشه



فعلاخدانگهداررررررررررررررررررررر