آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

عید فطر نزدیک است

سلاااااااااااام دوستای گلم!امیدوارم که حالتون خوب خوب باشه!

راستش با سرعت نور داریم به اواخر ماه مبارک نزدیک میشیم ابته بااینکه این باعث خوشحالیه ولی این میتونه باعث بشه که فک کنیم توی این ماه با خودمون چن چن شدیم عایا از شبای قدر خوب استفاده کردیم یا نه؟ داریم پاک از ماه مهمونی خدا خارج میشیم یانه؟ هنوزم فرصت هست حتی یه لحظه رو هم از دست ندین......



پیشاپیش عید سعید فطر رو به همتووووووووون تبررررررریک میگم




اللهم اهل الکبریای و عظمه....





راستش دیشب رحمت الهی نازل شد 





حالا دیگه نه اینطوری!مگه میشه وسط تابستون اینجوری ببارم!


یه نم نم کوچولو به مدت چن دقیقه!که حتی زمین هم خیس نشد!


ولی بازم باعث شد بوی خاک بلند شه!


اوخی خیلی دلم کشیده ببارم!


..........


دیگه اینکه یه خبر جالب اونم اینکه

داریم میریم مسافرت






البته فک نکنین میخوام بگم اگه یه مدت نیستم ببخشیداااااااااااا!

اتفاقا هم پست میذارم  و نظراتتون رو میخووووووووونم پس بووووووووووووووووقین اگه سر نزنین فهمیدین!؟؟


دیگه اینکه یه اتفاق جالب که توی مسافرت چندین سال پیش اومده بود دوست داشتم براتون نعریف کنم حتما بخونین و گرنه یه چیز جالب رو از دست دادین

 



چندین سال پیش رفته بودیم مسافرت مشهد!بعد از ظهر ساعت حدود 3 بود  همه درحال خواب عصرانه توی هتل بودن ولی شخص این جانب ینی خود خود من بیدار بودم ناگهان صدایی به گوش رسید که شبیه صدای کلید بود وقتی که میخوای درو باز کنی  چرق چرق چرق اول گفتم کسی که بیرون نیست بخواد بیادتو پس حتماصدا مال در اتاقای دیگست ولی دوباره بعد چند دقیقه شروع شد انگار یه نفر داشت با در کشتی میگرفت تا اینکه دیگه خیلی شک کردم  یه چادر پیدا کردم وانداختم روی سرم بعد به طرف حرکت کردم ناگهان دیدم در داره باز میشه 


.

.

.

.

.

.

وقتی در به حالت نیمه باز در اومد دیدم بله  یه آقا پسر نیمچه نامحترم همانند چیزداره میاد تو ولی به قیافش نمیخورد دزدی چیزی بشه چون سنش زیاد نبود بعد وقتی منو دیده میگه:واای 

میگم : فک کنم اشتباه اومدین

با پرویی تمام برگشته میگه: نهههههههههه!اینجا اتاق 414ه

که انهو کوره منو نمیبینه که داخلم

-نه خیر اینجا314 ه

با اینک میبینه کسی تو هست ولی بازم میگه :نه اینجا 414ه

بچه پررو اومده بود تو خجالتم نمی کشید عذر خواهی کنه راشو بکشه بره

میگم بالای درو نگا کن!!!!!!

ینی کور دیدی اینم دیدی

برگشتم گفتم:اینجا 314ه 414 طبقه بالاست 

بازمقبول نمیکنه 

بعد ز چن دقیقه خود نفهمش فهمید چه اشتباهی کرده بعد عین بز فقط عین بز یعنی بز دیدی (شرمنده قصد توهین به بز ها رو نداشتم) سرشو انداخته پایین و به طور خیلی نامحسوس جیم شد!دیوووووووونه! وگرنه از خجات باید توی چاه های نفت یافت میشد!             




نگید الکی گفتم که میکشمتون ؟!حتما میپرسد چطور درو باز کرد اومد تو!؟؟!
.
.
.
.
.
در اصلا قفل نبود که!این داشت با کلید یه سویت دیگه این درو باز میکرد نیم ساعتم در گیر بود سر آخر دید باز نیمشه از دستگیره استفاد کرد!

.
.
.
.
هنوزم در عجبم..........        
نظرات 31 + ارسال نظر
شمین 16 مرداد 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://shamin28.blogfa.com

سلام دوست خوبم آپم
منتظر حضورت

عجب اتفاقی افتاده اگه من بودم از ترس میمردم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
حتما میام
خدا نکنه خانومی!

سمیرا 16 مرداد 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://bestv5.tk/bestvpn

سلام
فروش ویژه اکانت های فیلترشکن با سرعت بالا، قیمت های استثنایی و پشتیبانی قوی.
OpenVpn: سرویس پرقدرت OpenVpn مخصوص موبایل(آندروید، آیفن)، تبلت(آندروید ، آی پد) ، کامپیوتر (ویندوز ، مک) راه اندازی شد. با این سرویس به راحتی میتوانید در موبایل یا تبلت خود اینترنت آزاد را تجربه کنید و به راحتی از امکانات گوشی و تبلت خود ( Google play، Facbook، skype ، youtube ،...) استفاده کنید. این سرویس حتی با سیم کارت نیز کار میکند.
Kerio Vpn: این سرویس پر سرعت ترین سرویس درحال حاضر میباشد.
PM9: این سرویس قابلیت باز کردن کلیه سایت ها(فیس بوک،یوتیوب و ...) را بدون افت سرعت و تنظیمات اضافی دارد.
Https Proxy: این سرویس جز سرویس های اقتصادی و محبوب می باشد.
برای دیدن جزئیات و خرید اکانت به سایت زیر بروید
http://www.bestv5.tk/bestvpn/

شیوا 17 مرداد 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.shiva002.blogfa.com

عجب آدم پررویی بود
عیدت پیشاپیش مبارک

عید شما هم مبارررررررررررررک

دختری از کام به کام 17 مرداد 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://WWW.COMBECOM.COM

سلام ببین تبادل لینک با ما تو چت روم کام به کام اطلاع بده بمون که چی کاره ای؟
WWW.CHAT.COMBECOM.COM

سلام!بعد مسافرتم !

sanam 17 مرداد 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://dokhtaroone77.blogfa.com

نماز و روزه هات قبول دوووووسی !!!

به همچنین گلم!

sanam 17 مرداد 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://dokhtaroone77.blogfa.com

ایشالا به سلامتی کجا میرید ؟؟؟ کی میرید ؟؟؟ کی میاید ؟؟؟
من خیلی فوضولم آیا ؟؟؟؟

همه رو بهت میگم دخی!

هنگامه 17 مرداد 1392 ساعت 02:46 ق.ظ

حیف بز نیست ک بهش گفتی باید بهش میگفتی ........

بلانسبت بز

هنگامه 17 مرداد 1392 ساعت 02:47 ق.ظ

من از این چمدون قرمزه میخام با اون نی نی توش

میخرم برات

هنگامه 17 مرداد 1392 ساعت 02:47 ق.ظ

دلم یک دریا میخواهد و غروب ... و صدای موجی که هر لحظه ناز میخرد از ساحل ....

بوسه ای و دوباره جدایی ...

که در همین وصل کوتاه چه نجواها که در گوش هم ندارند ....

شاهدش همین گوش ماهی که صدایشان را در گوشم تکرار میکند ... دلم یک دریا ، غروب میخواهد

هنگامه 17 مرداد 1392 ساعت 02:47 ق.ظ

بز و خر و .......

به اون پسره ای دیگه!

هنگامه 17 مرداد 1392 ساعت 02:48 ق.ظ

ای بابا ب اون پسره بودم ب خودت نگیری هاااا

میدونم!خخخ

هنگامه 17 مرداد 1392 ساعت 02:53 ق.ظ

الهی روزگارت آفتابی

الهی رنگ قلبت شادی

الهی در همه دوران عمرت

به هر چه دوست داری دست یابی

مانا 17 مرداد 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

بعله این داستان را در حیاط مدرسه وقتی دست در دست یکدیگر بودیم برایمان تعریف کردی!

چیکار کنیم دیگه دوسی

مانا 17 مرداد 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

بارون خیلی خوبی بود هوا انقدر جالب شده بود

آرررررررررررررررره

مانا 17 مرداد 1392 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

الان که فکرش میکنم میبینم از ماه رمضون خوب استفاده نکردم چون همش خواب بودم یا تو نت

نچ نچ نچ

مانا 17 مرداد 1392 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

عجب روزگارانی بر ما گذشت در این ماه

مانا 17 مرداد 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

اصولا آقا پسرا اعتماد به سقف دارن در اوج ضایع شدن هم کم نمیارن

اونم سقف کاذب!

مانا 17 مرداد 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

عیدت مباااااااااااااااارک

عید شما هم مبارررررررررررررررررک

فاطمه 17 مرداد 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

روزهای آخر چقدر عرفانی است
چشم هایم عجیب بارانی است
افسوس که آخرین لحظات مهمانی است .
عیدتون مبارک ...

به همچنین

هیلدا 18 مرداد 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

مردم دیوووووووووونه ن والاااااااااا
داشته سر به سرت میگذاشته
حالا هی توام حرص میخوردی
من اگه جای اون پسر بودم شخصا وقتی خارج میشم
توی آسانسور تر تری میرفتم
از خنده
ب خودم و تو

هیلدا 18 مرداد 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

حالا کجا میخوای بری؟

میگمممم!!!

شمین 19 مرداد 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://shamin28.blogfa.com

نمیدانم هم اکنونت کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم...

که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم , نباشد هیچ پیوندی .

تنکیووووووو

هنگامه 20 مرداد 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

مستان همه در کوی تو

پیمانه شکستند


دور از چشم خمارت

دل افسانه شکستند

...

چون تصویر تو بر

آینه ی دیده بدیدند


با صد زخم زبان

دل دیوانه شکستند

فاطمه 20 مرداد 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://hekayatebaran1989.blogfa.com

سلام
آدرسم عوض شده این آدرس جدیدمه

سلام!ممنونم

فاطمه 20 مرداد 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://refighamoon.blogfa.com


خوش بگذره مسافرت...
پاشو بیا که آپم شدییییییییییییییییییییید.

ممنوووونم

هنگامه 21 مرداد 1392 ساعت 02:34 ق.ظ

بــــــاور نمی کنم

اینگونه عاشقـانه

در مـن ، حبس شده باشی!!

بگو با چه جادوئی

مرا اینگونه نا عادلانه وقف خودت کردی؟

هنگامه 21 مرداد 1392 ساعت 02:55 ق.ظ

گرمایی بوده ام همیشه
ولی
بین خودمان بماند
سرمایی میشوم
وقتی پای اغوش او درمیان باشد

هنگامه 21 مرداد 1392 ساعت 02:59 ق.ظ

گـاه دلـتـنـگـی آدم را خـفـه مـی کـنـد

زیـر پـتـویـی کـه انـتـهـا نـدارد اشـک هـایـش . .

خـرسِ کـوچـکِ کـودکـی هـایــش را در آغـوش مـی گـیـرد ؛

سـعـی مـی کـنـد اشـک بـریـزد تـا شـایـد آرام شـود . .

بـعـد هـم صـورتـش را پـشـت عیـنـک دودی پـنـهـان مـی کـنـد

و بـاز لـبـخـنـد مـی زنـد . .

گـاه دنـیـایِ آدم خـیـلـی سـریـع بـه انـتـهـایـش نـزدیـک مـی شـود .....

هنگامه 21 مرداد 1392 ساعت 03:06 ق.ظ

در زندگی برای هر آدمی

از یک روز
از یک‌ جا
از یک نفر
به بعد

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست

نه روزها نه رنگ‌ها نه خیابان‌ها

همه چیز می شود

دلتنگی...

هنگامه 21 مرداد 1392 ساعت 03:08 ق.ظ

هر روز خط خطی هایمـ ، بــی معـنی تر از دیـروز می شونـد... !

جز خـودم ، هر کس بــخوانـد، خـنـده اشـ مـی گیـرد... !

اما ...
من هر کلمہ را بـا بـغض راهـی کاغذ مـیکنم

هنگامه 21 مرداد 1392 ساعت 03:14 ق.ظ

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …
میدونی دروغه ها …
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد