آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

طنز(12)





به مامانم میگم میز مبل برای گل گذاشتن روش نیست ، واسه اینه که پامو بزاریم روش حالشو ببریم !
میگه پس اون جارویی هم که تو خونس برای تمیز کردن نیس برای خوردن تو صورتته …

.
.

.

یکی از فامیلامونو بعد سالها تو مهمونی دیدم ، بهم گفت : چیکار میکنی ؟ گفتم کار کیف زنونه. گفت با موتور کیف میزنی یا پیاده ؟؟؟

.
.

.




ا

عاقا ما یه دوست داریم وقتی باهاش اسم فامیل بازی میکنیم اگه مثلا اسمو نوشته باشه شیوا فامیلو مینویسه شیوایی ، اگه حیوونو بنویسه شیر اشیا رو مینویسه شیر پلاستیکی !
یه بارم حیوون با ک رو نوشته بود کک حالا دیگه خودتون کک پلاستیکی رو تصور کنین دیگه !


.

.

.



پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به دوستم نشون دادم ، میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا بیامرز مادربزرگمه !

.
.

.

برادرزادم اومده خونمون مهمونی بهش میگم میگو گرفتم سرخ کنم بخوریم اگه باز سیر نشدی یه پیتزایی خوب میشناسم می برمت اونجا …
برگشته میگه عمو خیلی گدایی ! چرا برام فلافل نمی گیری ؟
.

.
صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست !
از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من خونه ست ؟ گفتن حالا میگردیم خبر میدیم !
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره ، پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن … میگم : بله ؟ میگن : الو سلام ؛ میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا ؛ بگرد پیداش کن !!!

.
.

.





دخترخالم ۵سالشه اومده گوشیشو گذاشته رو تاقچه برگشته میگه : مامان یه وقت مسیجامو نخونیا !!!
اونوخت من تا ۱۰سالگی فک میکردم گوزنا شوهر آهوها هستن …

.
.

.


بچم دو سالشه الان یه ماهه به من میگه دایی محسن !
نه دایی داره نه محسن داریم !!!
امکان داره آدم تو این سن توهم بزنه ؟

.
.

.

تو جاده شمال تو این سرازیری های پیچ در پیچ دوستم میگه مگه شمال تو نقشه بالا نیست ؟ میگم چرا ؟!
میگه پس چرا ما همش سرازی میریم ؟؟؟

.

.

.

به داداشم میگم لامصب دسشویی میری سریع بیا بیرون مام کار داریم اون تو خب !
میگه یه وقتایی که تو دستشویی ام و یکی به شدت منتظره که بیام بیرون الکی طولش میدم ، آدم احساس قدرت می کنه ؛ انگار تو اون لحظه زندگی اونی که بیرونه توی دستاته !




تسلیت


سلام مانا جون


خبر درگذشت پدر بزرگ عزیزت چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار  چاره ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

والیبالیستای خوبمون(4)


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من باوزم با یه پست خومشل والیبالی اوووووووووووووووووووووومدم!

میدونم دیره ولی باید قهرمانیشون رو تبریکات ویژه خدمتتون عرض کنم!

اینم یه سری عکس خومشل خومشل گذاشتم!



معلوم نیست کیه که گند زده دو کاپیتانی دارن بهش بد نیگا میکنن


به تعداد زیادی عکس هم توی ادامه مطلبه

حتما برید و نظر فراموش نشه 

 

ادامه مطلب ...

طنز(11)




ﺯﻥ ﻫﺎ ﺍﺻﻦ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻧﯿﺴﺘﻦ!
ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﮐﻢ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ
ﯾﮑﻤﯽ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ
ﻭ ﯾﮑﻤﯽ ﻫﻢ ﭘﻮﻝ
ﻭ ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﻫﻢ ﺗﻌﺮﯾﻒ
ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺗﻔﺮﯾﺢ
ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺧﺮﯾﺪ
ﯾﮏ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺗﺮﺟﯿﻬﺎ ﺑﺎﻻﯼ ۴ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ
۲ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮ زعفرانیه
ﯾﻪ ﻭﯾﻼﯼ ۵۰۰۰ﻣﺘﺮﯼ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﻝ
ﻭ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺩﺍ ﺳﺮ ﺩﺭﻧﻤﯿﺎﺭﻳﻦ!

::
::
ﺑﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ
ﻧﮕﺎﻩ ﺳﻨﮕﯿﻨﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ۲ ﻫﻔﺘﺲ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺷﺪﻩ !
::
::
دوسـتـای واقـعـی پشت سر هم حـرف نـمیـزنـن
جمع میشن با هـم پشت سر بـقیـه حرف میـزنن !!
( از کتاب اصول زن بودن – جلد ۸ – پـاورقی صفحه ۲۰۱۳ )
::
::

یعنی ﻣﻮﻧﺪﻡ ﭼﯽ ﺑﮕﻢ
یه ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ .. ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩﻡ…
ﺳﺮﯼ ِ ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ ، ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺯﺩه
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻤﺎﺍ !
::
::
نمیدونم چه رمزیه لامصـــب
بعضیـــــا میگن “عزیــــــزم” انگار فحــش دادن
ولی بعضیا به آدم میگن “دیوونـــــه” انگار دنیـــا رو به آدم دادن
::
::

ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ
ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻣﮕﺲ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﻢ ﺑﻬﺶ
ﻧﺦ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﻢ
ﺑﺎﻟﻬﺎﺷﻮ ﻣﯿﮑﻨﺪﻡ ﻣﯿﺒﺴﺘﻤﺶ ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﻧﺦ, ﺑﻌﺪ ﻣﮕﺲ
ﺳﺎﻟﻤﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺑﮑﺴﻞ
ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﺒﺮﺩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ
ﻻﻣﺼﺐ ﺻﺤﻨﻪ ﯼ ﭘﺮﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﻮﺩ
::
::
یکی از مشکلات دوران تحصیل اینه که وقتی گرسنت میشه نمیتونی درس بخونی
وقتی هم که سیر میشی نمیتونی درس بخونی
ولی مشکل اصلی تر اینه که حد وسط نداره ، یا گرسنه ای یا سیر !
::



 حالا چند تا عکس باحال




0ta100hamechi


تو هم از این کارا میکردی؟!




 

توهم جزیره میخوای کوچولو؟!



من دیگه حرفی ندارم


نظر یادت نرررررررررررررررررره

رحمتی و پرسپولیس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

امیدوارم که حالتون خوب خوب باوشه 

این روزا برنامه ویتامین 3 هم شروووووووووووووووووع شده ولی نمیدونم چه حکمتیه تو تابستونه برنامه پخش نمیکنن بعد تو مدرسه ها پخش میکنن (قابل توجه مهلا جوووووووون)


سید کاشونی کچل کرده(قابل توجه آقامهران و آقا سعید)

سربازه؟!






بی خیال اصلا من چیکار به مرذم دارم اصلا!!!!!!!!!!


راستش دیروز یه آهنگ جالب انگیز ناک درباره استقلال شنیدم خیلی باحال بود !خواننده اش هم مهدی کبریاست! پیشنهاد میکنم تو گوگل سرچ کنید و دانلودش کنید(قابل توجه استقلالی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا)

این آهنگو وقتی رفته بودم توی یکی از وبلاگای هودارای سید مهدی رحمتی  شنیدم


http://media.jamnews.ir/Original/1392/02/11/IMG20425152.jpg


خیلی دمش گرمه 




اینم پسرهاش علی و عطا


عکس دیدنی سید مهدی رحمتی و پسرانش


            

            

اگه میپرسین چرا دارم میخندم 

باید بگم که رد گم کنی خیلی حال میده


البته نه اینکه بگم هرچی گفتم سرکاری هستا ولی باید بگم که اشتباه فهمیدیندرسته ک گفتم آهنگه خوب بود ولی باید بگم یه تیکه دری وری میگه توش !خخخخ!ولی میگم برای تیم استقلال خوب آهنگی ساختن حالا یه آهنگ خومشل برای پرسپولیس معرفی کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(قابل توجه پرسپولیسیا)


بعدشم شما دارین مطلب یه پرسپولیسی رو میخونین!






خب حالا پرسپولیسیا نگن عجب آدمیه! عکس دروازه بان خودمونو نزده


اینم علیرضا حقیقی(قابل توجه دونفر)






خب حالا اگه کسی حرفی نداره میخوام خودم یه چیزایی بگم! من یه پرسپولیسی ولی طرفدار سید مهدی رحمتی(چون آدمه خوبیه و خوب بازی میکنه) ولی حال میکنین با چه آدم عجیب غریبی طرف هستین!البته تا موقعه ای که رحمتی توی سپاهان و تیم ملی بود همه چیز درست بودا ! 

ولی الانم باید خدمتتون عرض کنم که توی داربی بعد 7 تا گل به استقلال میزنیم که هفتمی آفسایده و دوباره میشن شیش تاییا!

راستشو بخواین انقدر دوس دارم یه بچه داشته باشم فامیلیش پرسپولیسی باشه بعد اسمشو بذارم پرچم بعد اونم توی


 مدرسه بره رو پشت بام ومدیر از راه برسه بگه بچه ها این کیه رفته بالا؟ بعد بچه ها جواب بدن:"پرچم پرسپولیسی


 همیشه بالاست"خخخخخ


ولی خب فقط تیم ملی

راستش توی بازی استقلال با تایلندیا ما هم امیدوار به پیروزی استقلال بودیم! دم آندو هم گرم با اون گلش کلی شادمون کرد!آخه استقلال هم نماینده کشورمونه!


حالا اصلا بیخیال این دوتا !اصلا به من باشه میگم فقط فجر شهید سپاسی! ولی حیف که حمایت نمیشه!

امیدوارم که توی این توضیحا کسی نارحت نشده باوشه!

راستی شما طرفدار کدوم تیمید؟


قابل توجه کسایی که نظر نمیدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!