آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

انتخاب رشته!کمک!

سلام دوستان! لطفا متن  رو بخونین!


من یه مدت نبودم واین به دلایل مختلفیه که یکیش درسا هستن به همین خاطر ازتون عذر خواهی میکنم

البته فک کنم تابستون دوباره اوضاع بسیار بسیار بهتر تر بشه!

الان غرض از مزاحمت انتخاب رشته ی دبیرستانه که واسه من مشکل درست کرده به همین خاطر از شما بزرگواران درخواست میکنم  که بهم کمک کنین ,از تجربه های خودتون بگین و بگین به چه رشته هایی توی شهرتون نیازه تا ده سال اینده!و به نظرتون بازار کار چه رشته ای خوبه واسه من دیگه اینکه رشته های دانشگاهیو بهم معرفی کنین!

راستش اگه بحث علاقه پیش بیاد باید بگم که من هر چهار راه رو دوس دارم

از هنرستان و هنر:رشته گرافیک رایانه ای و گرافیک صنعتی

از رشته انسانی: روانشناسی

از رشته ریاضی فیزیک:عمران و مهندسی پزشکی و رشته های دبیری

از رشته تجربی: پزشکی و پیراپزشکی(رشته های بیمارستانی)

بخاطر همین نمیشه از روی غلاقه عمل کرد البته میدونم کار درستی نیس بخاطر یک یا دو رشته دانشگاهی وارد یه رشته دبیرستانی شی چون ممکن بهش نرسی و افسرده شی

دیگه از راه استعداد هم واقعا نمیدونم ولی من نقاشیم خوبه از نظر حفظی هم بدک نیستم اطلاعات عمومیم هم خوبه و به تاریخ علاقه دارم البته ریاضیم هم بدک نی

ولی اصلا دلم نمیخواد برم  هنرستان یا رشته انسانی چون انسانی که اشباعه و هنرستان هم شغل درست درمونی نداره!

 

لطفا بهم کمک کنین

دوباره تاکید میکنم

 ,از تجربه های خودتون بگین و بگین به چه رشته هایی توی شهرتون نیازه تا ده سال اینده!و به نظرتون بازار کار چه رشته ای خوبه واسه من دیگه اینکه رشته های دانشگاهیو بهم معرفی کنین!