آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

طنز(14)



پر کاربردترین دروغ،پشت تلفن:
اونم سلام میرسونه!



ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻥ |:
ﻣﯿﮕﯽ ﻧﻪ ﻧﮕﺎ ﮐﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮﻥ ﭼﻨﺪﻩ؟




مامانم میگه یکی دو سالت که بود نق نق که میکردی میذاشتمت جلوی تلویزیون واست برفک میذاشتم تا 1 ساعت صدات در نمیومد 






خر کیفی فقط با پول به وجود نمیاد 
گاهی با سبز شدن چراغ چت یه نفر ادم خر کیف میشه






روزای عادی:

مامان من دارم میرم بیرون.

مامانم:باشه،مواظب خودت باش.

روزایی که من قرار دارم:

مامان من دارم میرم بیرون.

مامانم:وایسا،وایسا،منم میخام بیام باهات.
.
.
.
.
.
.
.
.
ازکجامیفهمه خو؟؟؟؟؟ 









آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی
(( گلِ من الان میام تا ببینمت بای بای ))
توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن؟
نه جدی نگاه کن!
حالا هنگ کن!
کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم! فک کنم نابغم 









یکی از سخت ترین خداحافظی ها, خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کردی :)) 









یکی از کارایی که دوست دارم بکنم اینه که تو عروسی اقوام یهو داد بزنم:"به افتخار دوس دحتر ای داماد !
Cool




ملّت Love میترکونن. ما از این پلاستیک حبابدارا..

اصن یه وضی...






اگه کسایی که بندری میرقصن میتونستن خودشون رو تو اون

حالت ببینن 


میرفتن توبه میکردن






پسرﻩﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻓﺮﻭﺷﯽ ,


ﺑﺮﮔﺸﺘﻪﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﻨﮓ ﺻﻮﺭﺗﯿﺘﻮﻥ


ﺭﻧﮕﺒﻨﺪﯼﺩﺍﺭﻩ؟


ﯾﻌﻨﯽﺩﺍﻏﻮﻥ ﺷﺪﻣﺎ!!


 ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ؟؟


ﺩﺍﻏﻮﻥ








اتفاقی رفتم تو یه وبلاگی 


تا صفحه باز شد نوشت اسمتو بنویس منم نوشتم خاک تو سرت


دیدم یه پنجره باشد نوشته: خاک تو سرت خوش اومدی به اینجا









منم یه موقعی عزیز دل یه نفر بودم :(((


الان عزیز دل همه ام:)))))))))))))


حتی شما دوست عزیز:))))







امروز به این نتیجه رسیدم که هر وقت میرم کارواش همه پرنده ها اسهال


 میگرین!










دادش گودزیلای من 6سالشه انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت:


اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی آجی 

آخه مادر من به من چه آخه

عه عه عه عه عه عه










آقایون عزیزی که اعتقاد دارید لوازم آرایش تحریم میشه کلی می خندید…!



به اینم فکر کردید که این قرص و پودرهای بدنسازی تحریم بشه کی باید بخنده؟


بهله


گفتم در جریان باشید :))










یه مقاله خوندم توش نوشته بود:

بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن!


از همینجا خدمت عمه صاب مقاله سلام عرض میکنم و میگم:

آخه عزیز من !


من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی میشه،که ۴ بار چاییم سرد نمیشد!!






پکیلیتاماکو" چیست؟

نام رشته کوهی در آمریکا؟

نام رودخانه ای در جنوب آفریقا؟

.

.

.

خیر! این زمزمه ی یک اصفهانیست که دنبال کلیدهایش میگردد!!






من وختی رفتم فیس بوک متوجه شدم 99% مردای ایرونی هیکل 6 تیکه دارن و


 همه خانوم ها چشم رنگی و مدل پرنسس هستن!!!!



اوناییم که تو خیابون میبینم ایرانی نیستن ...




نظر یادت نره ها!