آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

آسمان

آسمان برای همه یکیست.....

امضاهای طنز!!!

امضاهای طنز 

حق نه دادنی است و نه گرفتنی، بلکه خوردنی است !

(امضا:ذیحق)

شاهنامه آخرش “ه” است!

(امضا:حاج ابوالقاسم)

 

 

بقیه اش توی ادامه مطلبه...

برای اینکه زیر پایم را خالی نکنند روی دستهایم راه می روم!

(امضا: ژیمناستیک کار)

من کلاه گیس و آبروی آدم کچل را با هم می برم!

( امضا:باد پاییز)

پله های ترقی برای بعضی ها سُر است!

(امضا: نظافتچی پله های اداره)

افراد نمک نشناس شوربخت می شوند !

(امضا: نمکی محل)

ما به جای “آن ور دنیا” شما را به “آن دنیا” می بریم !

(امضا: یک شرکت هواپیمایی)

محافظت از “اتو” های خود را به ما بسپارید !

(امضا:اتوبان)

دوستت دارم ای میکروب آبله مرغان !

(امضا: میکروب خروسک)

آه ما سوزناک ترین آه های دنیاست !

(امضا:اژدهای هفت سر)

انواع گاز اشک آور برای سرکوب تظاهرات میوه ها موجود است !

(امضا:پیاز)

در بیمارستان ها تنها ما هوایتان را خواهیم داشت !

(امضا: یک کپسول اکسیژن)

اگر از شنیدن حرف مخالف فشار خونتان بالا می رود به ما بپیوندید !

(امضا:اعضای گروه فشار)

پیشرفت علم پزشکی کار . بازار ما را کساد کرده است!

(امضا:حضرت عزراییل)

ما به جمله همیشه حق با «مشتری» است اعتراض داریم !

(امضا : جمعی از سیارات منظومه شمسی)

من بیشتر از سازمان تفکیک زباله قدر زباله ها را می دانم !

(امضا : گربه محله)

صدای آب اصلا هم طنین زندگی نیست!

(امضا:مرده شور بهشت زهرا)

قول می دهم شما را رو سفید کنم.

(امضا:گچکار سر گذر)

لطفا نان ما را آجر کنید.

(امضا : بساز و بفروش های شهر)

دوغ خیلی از نوشابه سیاه بهتر است .

(امضا : دانشمندان نژاد پرست)

اهدای خون، اهدای زندگی است

(امضا : انجمن خون آشامان )

در رمانتیک بودن ما همین بس که هم شمع داریم و هم پروانه !

(امضا : جمعی از اتومبیل ها)

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه 2 آبان 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

ای جوووووووووونم باران بلا انگار دنیا رو بهم دادن شیطون

ببین چه دوست با وفاییم....ایکون از خود راضی

خوش به حال من که دوستی مثل تو دارم

dnd528 4 آبان 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.dnd528.civ.ir

7856065548گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

مانا 5 آبان 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

باران جونم سلام چرا دیگه بهم سر نمیزنی.با از ما بهترون دوست شدی؟؟؟از دستت خیلی ناراختم بد جنس

هنگامه 6 آبان 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

خوش به حال من عزیزم که یه دوست بلا مث تو دارم

منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد